Jump to content

Photo

How a homophobic, misogynist, racist ‘thing’ could be Brazil’s next president

• Please log in to reply
28 replies to this topic

#21 OFFLINE   fl0ridakil0s

fl0ridakil0s

Coney Island Queen

• Members
  • PipPipPip
  • 1,642 posts
  • LocationBrazil
  • Fan Since:2012
  • Time Online: 41d 9h 18m 43s

Posted 11 October 2018 - 05:20 PM

gay tu trata de votar no 13 se não eu vou ser a primeira a morrer

I will, but I'm not happy. They do not represent me (neither Bozo ofc).

• daytonadeath and Negsonsi like this

8bed6302093afb3474710b83255143a8.gif

#22 OFFLINE   Limelight

Limelight

L'Ennemi

• Members
  • PipPipPip
  • 2,663 posts
  • LocationEverywhere
  • Time Online: 37d 18h 26m 1s

Posted 11 October 2018 - 08:57 PM

Gays please don't pretend lula is innocent lol
  • fl0ridakil0s likes this

Posted Image

#23 OFFLINE   daytonadeath

daytonadeath

marxist tempter

• Members
  • PipPip
  • 993 posts
  • LocationSão Paulo, Brazil
  • Fan Since:2011
  • Time Online: 54d 21h 36m 20s

Posted 12 October 2018 - 04:34 AM

nobody pretends that, we just don't wanna see Bolsonaro being our president. PT betrayed the left

#24 OFFLINE   triangles19

triangles19

Agoraphobic Alligator

• Members
  • PipPip
  • 667 posts
  • LocationFrance
  • Fan Since:Off The Races surfaced
  • Time Online: 15d 16h 20m 39s

Posted 12 October 2018 - 08:15 AM

Oh yeah! We are having so much trouble for this fake news thing. People believe absolutely everything that's said on facebook or whatsapp. Terrible, terrible.

Also (not related to the quote above)....

Do you guys know Marine Le Pen? Yeah, that extreme-right politician, runned for president @ France, very prejudiced, huh... She feels that he says "uncomfortable things that wouldn't be accepted at France" (Link on french, link on portuguese) - yeah she says some shitty stuff on the interview (she doesn't consider him as extreme-right and says that "everything that isn't ok is considered extreme-right"), but I just want to show you all with who we are dealing with. Marine Le Pen feels uncomfortable about him. MARINE LE PEN.

WE ARE DOOMED

I ask myself that every single day

I didn't knew that, she's a fcked up racist and homophobic too.

+ thanks James Dean for your explanations on the topic, how many times is he supposed to be the President ?

H e ' s    a l r e a d y    h u r t .    I ' m    a l r e a d y    h u r t .  + See my pics at 8mm-illusions.tumblr.com

#25 OFFLINE   Limelight

Limelight

L'Ennemi

• Members
  • PipPipPip
  • 2,663 posts
  • LocationEverywhere

Posted 12 October 2018 - 01:52 PM

France does have an immigrant integration problem though, but someone like Marine Le Pen shouldn't be president.

nobody pretends that, we just don't wanna see Bolsonaro being our president. PT betrayed the left

Pra mim morria tudo e começava do zero

Posted Image

#26 OFFLINE   daytonadeath

daytonadeath

marxist tempter

• Members
  • PipPip
  • 993 posts
  • LocationSão Paulo, Brazil
  • Fan Since:2011
  • Time Online: 54d 21h 36m 20s

Posted 13 October 2018 - 02:00 AM

France does have an immigrant integration problem though, but someone like Marine Le Pen shouldn't be president.
Pra mim morria tudo e começava do zero

Pra mim tb, mas querendo ou não, o Lula (e o PT) sempre jogaram no time da democracia, coisa que o Bolsonaro não pretende fazer em seu governo. Sou de São Paulo, aqui o PSDB sempre é eleito. Eu odeio o PSDB, mas eles nunca recorreram ao fascismo pra se eleger

#27 OFFLINE   James Dean

James Dean

DRUG DEALER

• Topic Starter
  • Members
  • PipPip
  • 765 posts
  • LocationHeaven, Sky
  • Fan Since:Kinda Outta Luck
  • Time Online: 19d 18h 43m 24s

Posted 14 October 2018 - 12:57 AM

Inocente ninguém é, a prisão que é ilegal e o processo que é cheio de nulidade. É só estudar que talvez você entenda como analisar melhor a situação! Não ta fácil!
Olha não quero ser chato contigo. Você tem todos os motivos pra não gostar do PT, eu também acho que a coisa tem que oxigenar. Mas eu vou te alertar: É preocupante ver pessoas que não estudaram Processo Penal defendendo os procedimentos do juir Sérgio Moro (incluindo a condenação). Até meu professor mais conservador critica os procedimentos que ele adota. E vou te falar: é relativamente fácil de encontrar uma forma de condenar a parte num processo cheio de nulidades. Boa sorte em fingir que Lula é culpado, continua reproduzindo o discurso que o sistema quer que tu reproduza sem questionar ou estudar, tá funcionando, não esquece que o judiciário prendeu o Rafael Braga por um pinho sol. Abração pra ti :*

I didn't knew that, she's a fcked up racist and homophobic too.

+ thanks James Dean for your explanations on the topic, how many times is he supposed to be the President ?

Thats the first time :creep:

• ednafrau and baddisease like this

#28 OFFLINE   Limelight

Limelight

L'Ennemi

• Members
  • PipPipPip
  • 2,663 posts
  • LocationEverywhere

Posted 15 October 2018 - 02:23 AM

Inocente ninguém é, a prisão que é ilegal e o processo que é cheio de nulidade. É só estudar que talvez você entenda como analisar melhor a situação! Não ta fácil!
Olha não quero ser chato contigo. Você tem todos os motivos pra não gostar do PT, eu também acho que a coisa tem que oxigenar. Mas eu vou te alertar: É preocupante ver pessoas que não estudaram Processo Penal defendendo os procedimentos do juir Sérgio Moro (incluindo a condenação). Até meu professor mais conservador critica os procedimentos que ele adota. E vou te falar: é relativamente fácil de encontrar uma forma de condenar a parte num processo cheio de nulidades. Boa sorte em fingir que Lula é culpado, continua reproduzindo o discurso que o sistema quer que tu reproduza sem questionar ou estudar, tá funcionando, não esquece que o judiciário prendeu o Rafael Braga por um pinho sol. Abração pra ti :*

Thats the first time :creep:

Eu não sei muito sobre política brasileira porque ninguém presta, mas um deles na cadeia melhor que nenhum. Até alguns meses atrás nem considerava voltar pra aquele buraco, e agora volto más ja com planos de sair em 2020. Mas outro mandato sem Lula melhor, o problema é que sao dois outros merdas agora que nao vao melhorar o país.

Posted Image

#29 OFFLINE   fl0ridakil0s

fl0ridakil0s

Coney Island Queen

• Members
  • PipPipPip
  • 1,642 posts
  • LocationBrazil
  • Fan Since:2012
  • Time Online: 41d 9h 18m 43s

Posted 15 October 2018 - 02:34 AM

It's sad to see that we don't have a third option. I see no future for Brazil, honestly.

That saddest part (besides the whole Bozonaro thing) to me is to see so many young people really believing and standing by PT. On every public university, everything I see, from a long time before the elections, is young people blindly standing by Lula and PT, it makes me so sad! Like, how can't you see what they did to our country? The insane hungry for power? Ofc Lula was great for Brazil back in 2006 etc, but they took this hauting for power too far!

8bed6302093afb3474710b83255143a8.gif

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users