Jump to content


Photo

Sky Ferreira


  • Please log in to reply
5831 replies to this topic

#4961 OFFLINE   301

301

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 246 posts
  • Time Online: 2d 13h 42m 24s

Posted 05 December 2017 - 02:06 AM

So idk if this is news to anyone, but I met someone who works at Sky's label and he said they're not currently working on anything with Sky. Like she's still signed with them & she usually does her own thing and then brings it to them, but apparently they aren't aware of anything coming remotely soon from her.

NOT surprised at all


  • Madrigal likes this

#4962 OFFLINE   sxcx

sxcx

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 101 posts
  • LocationLA
  • Time Online: 4d 15h 43m 16s

Posted 05 December 2017 - 02:40 AM

So idk if this is news to anyone, but I met someone who works at Sky's label and he said they're not currently working on anything with Sky. Like she's still signed with them & she usually does her own thing and then brings it to them, but apparently they aren't aware of anything coming remotely soon from her.

and what I mean by this is that if she has worked on any music, she hasn't brought it to her label yet so idk how "soon" she'll be releasing it. Of course this is just what I've heard, it might not be 100% true, but just wanted to share some tea with you all. :))


  • KillForLove and I Come In Peace like this

#4963 OFFLINE   FrankNotOcean

FrankNotOcean

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 417 posts
  • LocationCanada
  • Time Online: 33d 8h 3m 58s

Posted 05 December 2017 - 03:43 AM

At this point she could just admit she doesn't want to do music anymore it'd be less annoying than "soon" but really it's just another cheap ass photoshoot


  • I Come In Peace likes this

Okay but like??


#4964 OFFLINE   KillForLove

KillForLove

    Vinyl Record Enthusiast

  • Members
  • PipPipPip
  • 2,462 posts
  • Fan Since:2012
  • Time Online: 67d 7h 34m 1s

Posted 05 December 2017 - 04:41 AM

So idk if this is news to anyone, but I met someone who works at Sky's label and he said they're not currently working on anything with Sky. Like she's still signed with them & she usually does her own thing and then brings it to them, but apparently they aren't aware of anything coming remotely soon from her.

 

LMAO so what you're telling us is that this whole time she's been crying "I have to do everything on my own, my label doesn't help" is because she doesn't even reach out to the label for help?..............Shocking.

 

Honestly her victim complex is getting old


  • I Come In Peace likes this

e0p7lt9.gif


#4965 OFFLINE   West Coast

West Coast

    your dirty elvis fantasy

  • Supporters
  • PipPipPip
  • 2,582 posts
  • Locationout in the garden
  • Fan Since:June 2012
  • Time Online: 353d 36m 44s

Posted 05 December 2017 - 02:57 PM

delete the thread


  • BLURRYFACE likes this

tumblr_pdtr8u15oo1reemph_540.gif tumblr_pdtr8u15oo1reemph_540.gif tumblr_pdtr8u15oo1reemph_540.gif


#4966 OFFLINE   bummersummer

bummersummer

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 470 posts
  • Fan Since:2011
  • Time Online: 50d 1h 45m 50s

Posted 05 December 2017 - 03:16 PM

i really don't get all the hostility tbh. as long as she's not scamming anyone (like pulling a gofundme on her fans), who tf cares when or if she releases new music - i mean, sure, i'd like another album and i'd like that preferably right now, but then again she doesn't owe me shit. i'd legit lose it if i had random people demanding me shit on the reg lmao, she should be a lot blunter and less polite than she is instead of making excuses (and apparently bullshit ones, no less) that clearly only make things worse for her.


  • RadiantEdits and BLURRYFACE like this

#4967 OFFLINE   Masochism

Masochism

    no id

  • Members
  • PipPipPip
  • 7,100 posts
  • Time Online: 135d 3h 2m 44s

Posted 05 December 2017 - 03:21 PM

i really don't get all the hostility tbh. as long as she's not scamming anyone (like pulling a gofundme on her fans), who tf cares when or if she releases new music - i mean, sure, i'd like another album and i'd like that preferably right now, but then again she doesn't owe me shit. i'd legit lose it if i had random people demanding me shit on the reg lmao, she should be a lot blunter and less polite than she is instead of making excuses (and apparently bullshit ones, no less) that clearly only make things worse for her.

the thing is: she keeps saying her music si coming soon since 2015. that's what we're all mad about


  • Jean, BLURRYFACE and I Come In Peace like this

#4968 OFFLINE   bummersummer

bummersummer

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 470 posts
  • Fan Since:2011
  • Time Online: 50d 1h 45m 50s

Posted 05 December 2017 - 03:27 PM

the thing is: she keeps saying her music si coming soon since 2015. that's what we're all mad about

 

i know, and that is what i blame her for. people continuously harass her abt it and she's clearly not strong enough to say 'fuck you all, it comes out when it does' so she def helped create this mess for herself. this being said, i don't doubt her mental health issues at all, she seems fragile and insecure af and imo that's the main reason why she's always making excuses. but yeah, fan entitlement is one helluva drug and i def don't envy her position rn, lol.


  • Masochism and I Come In Peace like this

#4969 OFFLINE   Masochism

Masochism

    no id

  • Members
  • PipPipPip
  • 7,100 posts
  • Time Online: 135d 3h 2m 44s

Posted 05 December 2017 - 03:41 PM

i know, and that is what i blame her for. people continuously harass her abt it and she's clearly not strong enough to say 'fuck you all, it comes out when it does' so she def helped create this mess for herself. this being said, i don't doubt her mental health issues at all, she seems fragile and insecure af and imo that's the main reason why she's always making excuses. but yeah, fan entitlement is one helluva drug and i def don't envy her position rn, lol.

i don't doubt her mental health either, i wish her well and hope she gets better. but i also hate being constantly told "new music soon xo" and then watching her doing nothing at all. but at this point we're all kinda used to it so...  :diva:


  • I Come In Peace likes this

#4970 OFFLINE   Masochism

Masochism

    no id

  • Members
  • PipPipPip
  • 7,100 posts
  • Time Online: 135d 3h 2m 44s

Posted 11 December 2017 - 10:23 PM

New music in 60 days, stated by her in her latest Instagram post!
  • BLURRYFACE, I Come In Peace and sxcx like this

#4971 OFFLINE   reputation

reputation

    Ace

  • Banned
  • PipPipPip
  • 5,211 posts
  • Locationbest country in the WORLD <3
  • Time Online: 99d 5h 2m 53s

Posted 11 December 2017 - 10:27 PM

New music in 60 days, stated by her in her latest Instagram post!


She better
  • BLURRYFACE likes this

#4972 OFFLINE   Terrence Loves Me

Terrence Loves Me

    Worst Taste

  • Members
  • PipPipPip
  • 5,269 posts
  • LocationUK
  • Fan Since:2015
  • Time Online: 143d 5h 41m 1s

Posted 11 December 2017 - 10:28 PM

New music in 60 days, stated by her in her latest Instagram post!

like a new album?!


  • BLURRYFACE likes this

                                    jDl0Ugf.png


#4973 OFFLINE   missdelreyxo

missdelreyxo

    Lana Supporter

  • Members
  • PipPipPip
  • 2,026 posts
  • LocationNYC
  • Fan Since:Fall 2012
  • Time Online: 69d 13h 28m 12s

Posted 11 December 2017 - 10:28 PM

New music in 60 days, stated by her in her latest Instagram post!

i better be coked out and 30lbs thinner when this comes to fruition 


  • DinahLee, KillForLove, Awsten Knight and 1 other like this

#4974 OFFLINE   wraith

wraith

    only acting

  • Members
  • PipPipPip
  • 2,096 posts
  • Locationglasgow
  • Fan Since:2011
  • Time Online: 267d 14h 14m 48s

Posted 11 December 2017 - 10:33 PM

within 60 days? why can't she just give a fucking release date? i bet she is just hoping within 60 days she will have something worth releasing 

anyway i'm not gonna hold my breath but come through sky


  • fessle and BLURRYFACE like this

#4975 OFFLINE   Terrence Loves Me

Terrence Loves Me

    Worst Taste

  • Members
  • PipPipPip
  • 5,269 posts
  • LocationUK
  • Fan Since:2015
  • Time Online: 143d 5h 41m 1s

Posted 11 December 2017 - 10:36 PM

she obviously meant 60 years


  • DinahLee and BLURRYFACE like this

                                    jDl0Ugf.png


#4976 OFFLINE   Pluto

Pluto

    to venus and back

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,454 posts
  • LocationCanada
  • Time Online: 45d 13h 30m 56s

Posted 11 December 2017 - 10:43 PM

Probably 60 centuries


  • BLURRYFACE likes this

karma drawn up in lines / baby it's a freebie you sure look deprived


#4977 OFFLINE   Jean

Jean

    Merman

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,778 posts
  • LocationBelgrade, Serbia.
  • Fan Since:2011.
  • Time Online: 46d 11h 49m 35s

Posted 11 December 2017 - 10:55 PM

Did she clearly stated it's new music? Maybe that new merch she was talking about? Or another photoshoot. :deadbanana:


  • BLURRYFACE likes this

pi.gif.9b580dabfab8ac90aa905aedf47bb378.


#4978 OFFLINE   DinahLee

DinahLee

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,430 posts
  • Fan Since:2012
  • Time Online: 67d 21h 27m 33s

Posted 11 December 2017 - 10:56 PM

60 days so on the 59th she can post "I'm so sick I wanna die nothing works I hate my label but with more time I'll be able to do something better thanks" and vanish away


  • fessle likes this

#4979 OFFLINE   Terrence Loves Me

Terrence Loves Me

    Worst Taste

  • Members
  • PipPipPip
  • 5,269 posts
  • LocationUK
  • Fan Since:2015
  • Time Online: 143d 5h 41m 1s

Posted 11 December 2017 - 10:59 PM

I haven't really been following her instagram, how many times has she cancelled and made us wait? Maybe she won't this time...


                                    jDl0Ugf.png


#4980 OFFLINE   reputation

reputation

    Ace

  • Banned
  • PipPipPip
  • 5,211 posts
  • Locationbest country in the WORLD <3
  • Time Online: 99d 5h 2m 53s

Posted 11 December 2017 - 11:28 PM

"NEW STUFF & MUSIC WITHIN 60 ____ xxxx"

Days? Weeks?




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users