Jump to content


Photo

Lady Gaga


  • Please log in to reply
4393 replies to this topic

#61 ONLINE   National Anthem

National Anthem

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 8,435 posts
  • Fan Since:January 2012
  • Time Online: 147d 19h 31m 51s

Posted 30 September 2012 - 03:38 PM

Yes. I think she confirmed that on a LM.com chat.


Aww! Well that's disappointing! I can say one thing I don't like about LM, is that it seems that she never gives us details on twitter anymore.

H0bDaqU.gif


#62 OFFLINE   Luda

Luda

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 834 posts
  • Time Online: 2m 31s

Posted 30 September 2012 - 03:40 PM

Aww! Well that's disappointing! I can say one thing I don't like about LM, is that it seems that she never gives us details on twitter anymore.


It's easier to chat with fans on LM than on Twitter.

#63 ONLINE   National Anthem

National Anthem

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 8,435 posts
  • Fan Since:January 2012
  • Time Online: 147d 19h 31m 51s

Posted 30 September 2012 - 03:47 PM

It's easier to chat with fans on LM than on Twitter.


Yeah that's true, it's just that if you're not actually in the chat, all these rumors go flying, where on twitter there were no questions.

H0bDaqU.gif


#64 OFFLINE   Luda

Luda

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 834 posts
  • Time Online: 2m 31s

Posted 30 September 2012 - 03:48 PM

Yeah that's true, it's just that if you're not actually in the chat, all these rumors go flying, where on twitter there were no questions.


Twitter is a perfect place for rumors tho.

#65 ONLINE   National Anthem

National Anthem

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 8,435 posts
  • Fan Since:January 2012
  • Time Online: 147d 19h 31m 51s

Posted 30 September 2012 - 04:04 PM

Twitter is a perfect place for rumors tho.


Haha I know what you mean. I just am never on LM, so I feel out of the loop I guess.

H0bDaqU.gif


#66 OFFLINE   Luda

Luda

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 834 posts
  • Time Online: 2m 31s

Posted 30 September 2012 - 04:09 PM

Haha I know what you mean. I just am never on LM, so I feel out of the loop I guess.


Well, her new music is due out early 2013, hopefully.

#67 ONLINE   National Anthem

National Anthem

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 8,435 posts
  • Fan Since:January 2012
  • Time Online: 147d 19h 31m 51s

Posted 30 September 2012 - 04:31 PM

Well, her new music is due out early 2013, hopefully.


I hope so too. It's just like BTW all over again tho. It's being pushed back and I got my hopes up. :(

H0bDaqU.gif


#68 OFFLINE   Luda

Luda

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 834 posts
  • Time Online: 2m 31s

Posted 30 September 2012 - 04:33 PM

I hope so too. It's just like BTW all over again tho. It's being pushed back and I got my hopes up. :(


The best thing is that she ain't hyping ARTPOP just like she did with BTW.

#69 OFFLINE   The Lucky Ones

The Lucky Ones

    -

  • Members
  • PipPip
  • 109 posts
  • :

Posted 30 September 2012 - 05:49 PM

The best thing is that she ain't hyping ARTPOP just like she did with BTW.

Agree. I'm not feeling any hype AT ALL sadly.. Idk.. Hope she does something fast.

Posted Image


#70 OFFLINE   Luda

Luda

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 834 posts
  • Time Online: 2m 31s

Posted 30 September 2012 - 05:52 PM

Agree. I'm not feeling any hype AT ALL sadly.. Idk.. Hope she does something fast.


She's not hyping the album very much.

#71 ONLINE   National Anthem

National Anthem

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 8,435 posts
  • Fan Since:January 2012
  • Time Online: 147d 19h 31m 51s

Posted 30 September 2012 - 07:58 PM

The best thing is that she ain't hyping ARTPOP just like she did with BTW.


Yeah that's true. Maybe it will just come out of nowhere and surprise us all. :)

H0bDaqU.gif


#72 OFFLINE   Luda

Luda

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 834 posts
  • Time Online: 2m 31s

Posted 30 September 2012 - 09:40 PM

Yeah that's true. Maybe it will just come out of nowhere and surprise us all. :)


I hope so. I want something impressive.

#73 ONLINE   National Anthem

National Anthem

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 8,435 posts
  • Fan Since:January 2012
  • Time Online: 147d 19h 31m 51s

Posted 30 September 2012 - 11:20 PM

I hope so. I want something impressive.


Agreed. :)

H0bDaqU.gif


#74 OFFLINE   Luda

Luda

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 834 posts
  • Time Online: 2m 31s

Posted 30 September 2012 - 11:21 PM

Agreed. :)


I'm sure it'll be. :D

#75 OFFLINE   Video Games

Video Games

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 31 posts
  • :

Posted 08 October 2012 - 03:48 PM

Really looking forward to ARTPOP! It feels like it could be ages away though (It always feels that way for me though, until there's a release date)

Posted Image


#76 OFFLINE   SitarHero

SitarHero

    Genius

  • OG Moderators
  • 12,521 posts
  • Fan Since:Lake Placid Church Choir
  • Favourite LDR Song:Get_Drunk

Posted 09 October 2012 - 05:14 AM

Kind of hoping she keeps what she's doing with "Cake" and "Stache"--like a teaser track every month until the release, not going on the album but just to tide us over.

rcfbjId.png


#77 OFFLINE   Luda

Luda

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 834 posts
  • Time Online: 2m 31s

Posted 09 October 2012 - 03:22 PM

"Stache" is way better than "Cake" imo.

#78 ONLINE   National Anthem

National Anthem

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 8,435 posts
  • Fan Since:January 2012
  • Time Online: 147d 19h 31m 51s

Posted 09 October 2012 - 07:45 PM

I NEED some news.

H0bDaqU.gif


#79 OFFLINE   Luda

Luda

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 834 posts
  • Time Online: 2m 31s

Posted 09 October 2012 - 09:49 PM

I NEED some news.


For now, I hope she gets some rest. She vomited like 4 times on stage while performing. :(

#80 OFFLINE   ♡GagaOopsy♡

♡GagaOopsy♡

    Degenerate Beauty Queen! ♡

  • Topic Starter
  • Members
  • PipPipPip
  • 1,106 posts
  • LocationOn A Rainbow!
  • :

Posted 09 October 2012 - 10:06 PM

Loving Stache!!

Posted Image





1 user(s) are reading this topic

1 members, 0 guests, 0 anonymous users


    Kvdet