Jump to content


Photo

K.I.D


  • Please log in to reply
121 replies to this topic

#1 OFFLINE   cartoon eyes

cartoon eyes

    ~

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,777 posts
  • LocationAustralia
  • Time Online: 178d 12h 42m 40s

Posted 14 February 2015 - 08:20 AM

tumblr_ndrvgwBJLS1u1c1sro1_1280.jpg

K.I.D (Kids In Despair) are a duo who make music out of their mothers basement. 

Formerly known as The Boom Boom.

 


  • WelchTret likes this

#2 OFFLINE   Sucker

Sucker

    rise of the divine

  • Members
  • PipPipPip
  • 3,950 posts
  • LocationNorway
  • Time Online: 62d 20h 40m 10s

Posted 14 February 2015 - 08:44 AM

Omg, that song is a jam. :hair:


KUn7Heq.png


#3 OFFLINE   Born To Die

Born To Die

    next of kin

  • Members
  • PipPip
  • 649 posts
  • Time Online: 145d 20h 14m 28s

Posted 14 February 2015 - 09:51 AM

I've been a fan since they released "Booty and The Beats"! They're great.

 

By the way, does anyone happen to have a link to the mixtape they put up for free download? I missed it.



#4 OFFLINE   Jack

Jack

    Love is Kind

  • Supporters
  • PipPipPip
  • 2,168 posts
  • LocationUSA
  • Fan Since:November 2011
  • Time Online: 128d 6h 7m 37s

Posted 14 February 2015 - 05:06 PM

I can't believe they got Lana to play a nun in that vid tho!
Posted Image

#5 OFFLINE   xcxy2k

xcxy2k

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 118 posts
  • Time Online: 11d 3h 49m 19s

Posted 12 January 2016 - 04:19 AM

Does anyone have their old stuff...cuz they released some of their newer music when they were the boom boom but I'm assuming they were different versions???...also they're working on their album in LA

#6 OFFLINE   301

301

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 155 posts
  • Time Online: 1d 14h 42m 4s

Posted 03 August 2016 - 02:59 AM

Does anyone have "Boy"?



#7 OFFLINE   301

301

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 155 posts
  • Time Online: 1d 14h 42m 4s

Posted 27 August 2016 - 11:31 PM

Does anyone have any ryn weaver songs that are willing to trade for the mixtape



#8 OFFLINE   301

301

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 155 posts
  • Time Online: 1d 14h 42m 4s

Posted 06 September 2016 - 12:56 AM

They're announcing tour dates tomorrow!!!

 

https://twitter.com/...868070360494080


Also in the hype of tour dates i wanted to watch their videos and noticed new emo was gone



#9 OFFLINE   301

301

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 155 posts
  • Time Online: 1d 14h 42m 4s

Posted 23 September 2016 - 09:27 PM

Here are a few new song snippets i found:

 

possibly I Cannot Sleep At Night:

 

Taker:

https://www.instagra.../p/BKmgHshhnFP/

 

possibly Boy:

https://www.instagra.../p/BIx0eOpjoaW/



#10 OFFLINE   queenbitchpro

queenbitchpro

    Cemetery Chick

  • Members
  • PipPip
  • 484 posts
  • Fan Since:December 2011
  • Time Online: 19d 9h 52m

Posted 23 September 2016 - 09:49 PM

The new live snippets sound really good. I can't wait for the album  :bop:


                                     LIr0hT7.png


#11 OFFLINE   301

301

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 155 posts
  • Time Online: 1d 14h 42m 4s

Posted 04 October 2016 - 01:52 AM

Does anyone have or know where too high to try came from?


Also should i make a list of known songs or??



#12 OFFLINE   Beauty King

Beauty King

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 363 posts
  • Time Online: 227d 13h 18m 41s

Posted 04 October 2016 - 02:07 AM

Does anyone have or know where too high to try came from?

 

 

They recently registered the entire album on BMI. Everything listed on this page is a track on the album, other than Old Habits Die Hard and Drunk Enough To Love Me.



#13 OFFLINE   301

301

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 155 posts
  • Time Online: 1d 14h 42m 4s

Posted 04 October 2016 - 03:14 AM

A friend told me about that (the songs on BMI) a while back, but the song itself, apparently people have it and are trading it that's what i meant. The live snippet on the fam bbq video sounded amazing. Waiting Room is a fucking bop and a half i'm glad it's on the album.

 

New Emotion was taken off youtube yet isn't on the BMI page, that seems kinda weird.

 

I KINDA hope they don't put raintree lane on the album, as much as i love it it would be nice to get another new song.



#14 OFFLINE   cartoon eyes

cartoon eyes

    ~

  • Topic Starter
  • Members
  • PipPipPip
  • 1,777 posts
  • LocationAustralia
  • Time Online: 178d 12h 42m 40s

Posted 04 October 2016 - 03:18 AM

A friend told me about that (the songs on BMI) a while back, but the song itself, apparently people have it and are trading it that's what i meant. The live snippet on the fam bbq video sounded amazing. Waiting Room is a fucking bop and a half i'm glad it's on the album.

 

New Emotion was taken off youtube yet isn't on the BMI page, that seems kinda weird.

 

I KINDA hope they don't put raintree lane on the album, as much as i love it it would be nice to get another new song.

I'm pretty sure that K.I.D sent it to a fan themselves, and that fan couldn't keep it to themselves, but I'm not 100% sure. Where have you heard Waiting Room?  :O :hooker:



#15 OFFLINE   301

301

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 155 posts
  • Time Online: 1d 14h 42m 4s

Posted 04 October 2016 - 03:27 AM

Oops i thought i posted it here sorry:

https://www.instagra...m/p/33tAvernpL/

 

He posted too high to try too:

https://www.instagra...m/p/7YkkeMrniW/


  • cartoon eyes likes this

#16 OFFLINE   301

301

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 155 posts
  • Time Online: 1d 14h 42m 4s

Posted 06 October 2016 - 07:44 AM

So I decided to save all the snaps from the take over they did on Columbia Records snapchat account

The setlist from what they posted was:

Taker

Waiting Room (a fucking bop)

I Cannot Sleep At Night

Antisocial

Errors

Drunk Enough

Boy or Boys (registered as boys but Kara sings "boy")

 

Here's the link: https://www.dropbox....wJ96QVpMpa?dl=0

 

They're not in order on dropbox btw



#17 OFFLINE   301

301

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 155 posts
  • Time Online: 1d 14h 42m 4s

Posted 10 October 2016 - 02:29 AM

I saw someone tweet that they did perform Too High To Try at the brooklyn show i guess the person taking videos for them didn't post everything? Thank god though. I hope videos start surfacing soon, they're so damn hard to find.



#18 ONLINE   So Legit

So Legit

    mary jane holland

  • Members
  • PipPipPip
  • 3,588 posts
  • LocationNew Mexico on Route 66
  • Fan Since:2013
  • Time Online: 126d 9h 9m 59s

Posted 10 October 2016 - 02:30 AM

Too High to Try ( Demo) Leaked?


Posted Image


#19 ONLINE   So Legit

So Legit

    mary jane holland

  • Members
  • PipPipPip
  • 3,588 posts
  • LocationNew Mexico on Route 66
  • Fan Since:2013
  • Time Online: 126d 9h 9m 59s

Posted 10 October 2016 - 02:38 AM

The lyric that's present in that snippet doesn't appear in this one so idk. But here (if it didn't already leak?)

 

TOO HIGH TO TRY (DEMO)


Posted Image


#20 OFFLINE   301

301

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 155 posts
  • Time Online: 1d 14h 42m 4s

Posted 10 October 2016 - 03:01 AM

I am BEYOND screaming omg






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users