Jump to content


Photo

Instagram Updates


  • Please log in to reply
2739 replies to this topic

#1321 OFFLINE   HoneymoonSwan

HoneymoonSwan

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 742 posts
  • LocationLand of Honeymoons
  • Fan Since:2014
  • Time Online: 72d 18h 45m 58s

Posted 20 March 2017 - 09:42 AM

It's killing me cause it looks like she's in the same driveway that the Ultraviolence photoshoot was shot at. :trisha:
  • delreyfreak, subversive light and pawn shop blues like this

#1322 OFFLINE   ultralife

ultralife

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 2,201 posts
  • LocationAustralia
  • Time Online: 113d 42m 46s

Posted 20 March 2017 - 09:45 AM

Lana, a month ago: News coming in the next few weeks, I promise!

 

Lana, a minute ago:

https://www.instagra...n-by=lanadelrey

 

I love this woman lmao


  • subversive light likes this

FzytWEW.png


#1323 OFFLINE   pawn shop blues

pawn shop blues

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 250 posts
  • Time Online: 30d 52m 15s

Posted 20 March 2017 - 10:10 AM

Lana, a month ago: News coming in the next few weeks, I promise!

 

Lana, a minute ago:

https://www.instagra...n-by=lanadelrey

 

I love this woman lmao

 

Lana low-key psychologically torturing her fans because they keep leaking her work and stealing her Satanic bibles. 


  • strange weather, delreyfreak and Khris like this

#1324 OFFLINE   annedauphine

annedauphine

    virgin in danish

  • Banned
  • PipPipPip
  • 3,981 posts
  • LocationPARIS YO
  • Fan Since:December 2014
  • Time Online: 287d 3h 32m 46s

Posted 20 March 2017 - 10:14 AM

She's like getting younger by the minute. She looks extremely youthful and fresh, so so so beautiful. If only her own stanning of Ultraviolence could keep on sneaking its way to the setlists :poordat: 


  • LAman, delreyfreak and Lana Rey Del Mar like this

Posted Image


#1325 OFFLINE   elanodelrey

elanodelrey

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 95 posts
  • LocationSpain
  • Fan Since:Oct 2012
  • Time Online: 27d 17h 51m 23s

Posted 20 March 2017 - 10:17 AM

OMG how she can look so 2014 ? make up maybe ?   :hdu:



#1326 OFFLINE   Volta

Volta

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,378 posts
  • Time Online: 22d 2h 16m 21s

Posted 20 March 2017 - 11:27 AM

OMG how she can look so 2014 ? make up maybe ? :hdu:


or witchcraft :creep:
  • Elle, delreyfreak, grabmebymyribbons and 3 others like this

#1327 OFFLINE   sexwithme

sexwithme

    Ace

  • Members
  • PipPipPip
  • 4,622 posts
  • Locationon the payload
  • Time Online: 85d 8h 52m 37s

Posted 20 March 2017 - 11:31 AM

Wtf is she doing lol. An eccentric woman
  • Khris likes this

#1328 OFFLINE   LDR5

LDR5

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,626 posts
  • Time Online: 23d 6h 13m 16s

Posted 20 March 2017 - 12:07 PM

OMG how she can look so 2014 ? make up maybe ? :hdu:


lol makeup, hair and clothes change everything. she could look 2012 if she wanted to
  • delreyfreak, grabmebymyribbons, Khris and 2 others like this

#1329 OFFLINE   elanodelrey

elanodelrey

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 95 posts
  • LocationSpain
  • Fan Since:Oct 2012
  • Time Online: 27d 17h 51m 23s

Posted 20 March 2017 - 12:37 PM

lol makeup, hair and clothes change everything. she could look 2012 if she wanted to

IDK,I always found her face a bit different dependin on the year  :toofunny: (I always assumed it happens bc of the make up  :hooker: )



#1330 OFFLINE   LDR5

LDR5

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,626 posts
  • Time Online: 23d 6h 13m 16s

Posted 20 March 2017 - 12:39 PM

IDK,I always found her face a bit different dependin on the year :toofunny: (I always assumed it happens bc of the make up :hooker: )


SAME. so it's not just me. ya her nose seems to evolve and lips and eye shape even 😂
  • elanodelrey likes this

#1331 OFFLINE   elanodelrey

elanodelrey

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 95 posts
  • LocationSpain
  • Fan Since:Oct 2012
  • Time Online: 27d 17h 51m 23s

Posted 20 March 2017 - 12:44 PM

SAME. so it's not just me. ya her nose seems to evolve and lips and eye shape even

100% agree on that  :D, her lips looks bigger or smaller, her cheeks also, it may be the age too, but I feel like this year she´s looking younger than 2015 for example, it´s kinda strange  :lmao:

 

or witchcraft :creep:

^^^^^


  • Volta likes this

#1332 OFFLINE   LDR5

LDR5

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,626 posts
  • Time Online: 23d 6h 13m 16s

Posted 20 March 2017 - 12:46 PM

100% agree on that :D, her lips looks bigger or smaller, her cheeks also, it may be the age too, but I feel like this year she´s looking younger than 2015 for example, it´s kinda strange :lmao:

^^^^^


I agree. I kinda wish she'd just stay put tho. even her voice is more mature than the btd era

#1333 OFFLINE   Masochism

Masochism

    Iwannastartawar

  • Members
  • PipPipPip
  • 4,682 posts
  • LocationItaly
  • Time Online: 79d 17h 39m 36s

Posted 20 March 2017 - 12:52 PM

Wow she looks so much like an artist who is not releasing her new album *-*



#1334 ONLINE   Lanareydelgrant

Lanareydelgrant

    stella.clare

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,274 posts
  • Fan Since:The start of my depression
  • Time Online: 106d 8h 39m 19s

Posted 20 March 2017 - 01:10 PM

100% agree on that  :D, her lips looks bigger or smaller, her cheeks also, it may be the age too, but I feel like this year she´s looking younger than 2015 for example, it´s kinda strange  :lmao:

 

^^^^^

I think that she uses cheek fillers and they don't look good at her..This is why she looks different

And in general I believe that we look as beautiful as we feel..Now that she's happier she looks fresh and young


  • elanodelrey likes this

...just you and me feeling the heat even when the sun goes down...


#1335 OFFLINE   Money Power Glory

Money Power Glory

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 164 posts
  • Time Online: 10d 14h 43m 29s

Posted 20 March 2017 - 01:10 PM

Whoa, she looks amazing and happy. Must be getting good dick.


  • delreyfreak, grabmebymyribbons, HoneymoonDaddy and 1 other like this

#1336 OFFLINE   harveyswife

harveyswife

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 35 posts
  • Time Online: 2d 8h 9m 12s

Posted 20 March 2017 - 04:33 PM

this is hands down the best she has looked since 2014, I'm living for these little instagram videos. She looks stunning. I wonder if this is possibly for a photoshoot, considering her hair and makeup seem to be done rather well? Or am I dreaming too big? 


  • theviolence and subversive light like this

 giphy.gif


#1337 OFFLINE   LDR5

LDR5

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,626 posts
  • Time Online: 23d 6h 13m 16s

Posted 20 March 2017 - 04:46 PM

this is hands down the best she has looked since 2014, I'm living for these little instagram videos. She looks stunning. I wonder if this is possibly for a photoshoot, considering her hair and makeup seem to be done rather well? Or am I dreaming too big?


Agreed. Everything. Yes.

#1338 OFFLINE   subversive light

subversive light

    fuckin doggo is all i am

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,017 posts
  • Time Online: 9d 6h 19m 22s

Posted 20 March 2017 - 07:07 PM

this is hands down the best she has looked since 2014, I'm living for these little instagram videos. She looks stunning. I wonder if this is possibly for a photoshoot, considering her hair and makeup seem to be done rather well? Or am I dreaming too big? 

 

hope ur right 


tenor.gif


#1339 OFFLINE   littleredpartydress

littleredpartydress

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 367 posts
  • Time Online: 18d 14h 14m 21s

Posted 20 March 2017 - 07:10 PM

she is so weird  :rip:



#1340 OFFLINE   Khris

Khris

    Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 2,671 posts
  • Fan Since:2012
  • Time Online: 26d 18h 54m 24s

Posted 20 March 2017 - 07:13 PM

eclipse of course wants attention again : teases UG again

c5e5887b85b8b9b330ae8551089339bd.gif

 

 

NOBODY CARES ANYMORE


fO29voO.jpg





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users