Jump to content


Photo

'Lust For Life' Album Cover


  • Please log in to reply
265 replies to this topic

#21 OFFLINE   urbannoize

urbannoize

    Urban Noize Music

  • Members
  • PipPip
  • 510 posts
  • LocationMiami, Fl
  • Time Online: 10d 22h 8m 5s

Posted 11 April 2017 - 05:52 PM

Lana went from stone cold stares to all smiles, beaming with life through the progression of her album covers leading up to Lust For Life. http://imgur.com/a/t1Tos


  • Urbanney and Harpunn like this

#22 OFFLINE   terusama

terusama

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 839 posts
  • Time Online: 99d 16h 30m 57s

Posted 11 April 2017 - 05:54 PM

Here is my analysis reposted.

 

Spoiler


  • Chris Cuomo, Fusel, Elle and 17 others like this

r2Om8AF.png


#23 OFFLINE   velveteen

velveteen

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 170 posts
  • Fan Since:End of 2012
  • Time Online: 73d 13h 11m 35s

Posted 11 April 2017 - 05:55 PM

It's not horrible, but I gotta admit that this must the the first Lana cover that I really don't like. Glad that she looks happy though.


  • trashangel likes this

#24 ONLINE   Arcadia

Arcadia

    His Sweetheart The Drunk

  • Members
  • PipPipPip
  • 4,275 posts
  • LocationVenice Beach
  • Fan Since:Nov 2014
  • Time Online: 70d 22h 10m 17s

Posted 11 April 2017 - 05:56 PM

Seriously, this particular cover will look so good on vinyl, I'm saving up my coins as we speak!
  • delreyfreak, SlowGinFizzzz, Hollyweird and 1 other like this
Give me a Leonard Cohen afterworld so I can sigh eternally.

#25 OFFLINE   Rem

Rem

    LEGEND

  • Banned
  • PipPipPip
  • 1,112 posts
  • Time Online: 67d 11h 12m 10s

Posted 11 April 2017 - 05:57 PM

Chuck???

Omg get rid of her already
  • Arzi, #glimmeringdarling, Johnny Sunshine and 7 others like this

#26 OFFLINE   Electric Body

Electric Body

    Boss on the Boat

  • Members
  • PipPipPip
  • 3,126 posts
  • LocationMedusa's Path
  • Time Online: 134d 11h 22m 43s

Posted 11 April 2017 - 05:59 PM

It's weak compared to her other covers but it's adorable and I love the BtD references.
  • velveteen likes this

~ my cherries and wine ~


#27 OFFLINE   annedauphine

annedauphine

    virgin in danish

  • Supporters
  • PipPipPip
  • 3,842 posts
  • LocationPARIS YO
  • Fan Since:December 2014
  • Time Online: 276d 23h 49m

Posted 11 April 2017 - 05:59 PM

This is basically the UO HM cover so I wonder how the actual UO cover will look like, if there's one, but I expect there will be


  • National Anthem, BlueJeans, delreyfreak and 2 others like this

wdmhp.png


#28 OFFLINE   velveteen

velveteen

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 170 posts
  • Fan Since:End of 2012
  • Time Online: 73d 13h 11m 35s

Posted 11 April 2017 - 06:01 PM

On another note, is it just me or does something seem really off? IDK, something just really looks strange to me. But still, it's kinda cute, not my favorite though.


  • Johnny Sunshine, delreyfreak, Trainwreck and 2 others like this

#29 OFFLINE   Trainwreck

Trainwreck

    dreaming

  • Members
  • PipPipPip
  • 2,575 posts
  • Time Online: 46d 11h 39m 20s

Posted 11 April 2017 - 06:02 PM

On another note, is it just me or does something seem really off? IDK, something just really looks strange to me. But still, it's kinda cute, not my favorite though.


same same sameeee. there is SOMETHING and it annoys me, that's why i don't like the cover but idk what is that
  • Lilybert, delreyfreak, Honeybear and 2 others like this

Posted Image


#30 OFFLINE   sad girl

sad girl

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 131 posts
  • Time Online: 5d 22m 51s

Posted 11 April 2017 - 06:03 PM

She looks so beautiful :air: :air:
I'm not sure about the design but I can feel myself loving it

fq1rcbo.gif


#31 ONLINE   Arcadia

Arcadia

    His Sweetheart The Drunk

  • Members
  • PipPipPip
  • 4,275 posts
  • LocationVenice Beach
  • Fan Since:Nov 2014
  • Time Online: 70d 22h 10m 17s

Posted 11 April 2017 - 06:03 PM

same same sameeee. there is SOMETHING and it annoys me, that's why i don't like the cover but idk what is that


Although I love it, I think it looks as if someone took a png picture of Lana and photoshopped it onto the background image.. Cause Lana herself looks flawless and kinda airbrushed but the background of the truck looks rustic and unpolished...
  • delreyfreak, Trainwreck, velveteen and 1 other like this
Give me a Leonard Cohen afterworld so I can sigh eternally.

#32 OFFLINE   velveteen

velveteen

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 170 posts
  • Fan Since:End of 2012
  • Time Online: 73d 13h 11m 35s

Posted 11 April 2017 - 06:04 PM

same same sameeee. there is SOMETHING and it annoys me, that's why i don't like the cover but idk what is that

 

Ugh I won't be able to sleep for weeks if I won't find out soon what's bothering me haha :rip:


  • Trainwreck and Cult Leader like this

#33 OFFLINE   TheLastDancer

TheLastDancer

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 314 posts
  • Time Online: 93d 2h 24m 36s

Posted 11 April 2017 - 06:05 PM

On another note, is it just me or does something seem really off? IDK, something just really looks strange to me. But still, it's kinda cute, not my favorite though.

 

 

same same sameeee. there is SOMETHING and it annoys me, that's why i don't like the cover but idk what is that

 

It's her face, looks photoshopped


  • BlueJeans and velveteen like this

#34 OFFLINE   Harpunn

Harpunn

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 175 posts
  • LocationRomania
  • Time Online: 16d 34m 23s

Posted 11 April 2017 - 06:06 PM

I like how she used the older Lana font for the title of the album plus for her very name. Here's to a prodigious era.


  • delreyfreak, xcx, CrazySister and 1 other like this

obUZKpb.gif


#35 OFFLINE   Trainwreck

Trainwreck

    dreaming

  • Members
  • PipPipPip
  • 2,575 posts
  • Time Online: 46d 11h 39m 20s

Posted 11 April 2017 - 06:08 PM

Ugh I won't be able to sleep for weeks if I won't find out soon what's bothering me haha :rip:


well there's answers and i think they are right :rip:

Although I love it, I think it looks as if someone took a png picture of Lana and photoshopped it onto the background image.. Cause Lana herself looks flawless and kinda airbrushed but the background of the truck looks rustic and unpolished...


It's her face, looks photoshopped


  • velveteen likes this

Posted Image


#36 OFFLINE   sad girl

sad girl

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 131 posts
  • Time Online: 5d 22m 51s

Posted 11 April 2017 - 06:09 PM

What bothers me is the way the text fits over the border
  • BlueJeans, Johnny Sunshine, delreyfreak and 1 other like this

fq1rcbo.gif


#37 OFFLINE   norwegianwoodland

norwegianwoodland

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 105 posts
  • LocationLong Island
  • Fan Since:2010
  • Time Online: 7d 11h 54m 22s

Posted 11 April 2017 - 06:17 PM

okayyyyyy....

 

Lans looks beautiful but tbh I am not feeling her joyous/happy/positive era  :deadbanana:

 

I am happy that she is happy....but a bitch needs some more depressing anthems from my queen  :sadcore2:

 

It just seems odd to me comparing to her other albums. I like her concept of this time in America and it is her artistic duty to revel in what is happening....but it seems so forced. 
Like if she had given into the critics who always call her a moody, depressed, lonely sad girl; and she suddenly changed her whole aesthetic.

 

Other than that I am looking forward to the album.


  • theviolence likes this

#38 OFFLINE   singintheblues

singintheblues

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 101 posts
  • LocationEurope
  • Fan Since:2012
  • Time Online: 15d 16h 3m 13s

Posted 11 April 2017 - 06:20 PM

I'm the only that doesn't like that truck?!



#39 OFFLINE   casady

casady

    homebound

  • Members
  • PipPip
  • 830 posts
  • Time Online: 60d 8h 21m 5s

Posted 11 April 2017 - 06:25 PM

ICONIC


formerly darkbluevelvet <3


#40 OFFLINE   Hollyweird

Hollyweird

    PARADISE

  • Members
  • PipPip
  • 369 posts
  • Locationglimmering by the swimming pool
  • Fan Since:2011
  • Time Online: 21d 3h 32m 3s

Posted 11 April 2017 - 06:25 PM

same same sameeee. there is SOMETHING and it annoys me, that's why i don't like the cover but idk what is that


i thought this at first with the love video, i think she's just getting older lol
  • Johnny Sunshine and Trainwreck like this




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users