Jump to content

LunaeManifestum

Members
  • Content Count

    3,244
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by LunaeManifestum

  1. can’t believe we didnt get her yet already lol
  2. I already sent them lol here tho lol https://we.tl/t-OEetSO4BW7
  3. LunaeManifestum

    Charli XCX

    They peaked here in so many levels like, what the fvck did they do? Laced with cr4ck thats what is
  4. New collab out today https://open.spotify.com/album/5awiG2txpBUp3EyVMS8Xc7?si=U6nFj7ofQ0SXGZ1eRkhDYQ
  5. LunaeManifestum

    Charli XCX

    I need Talk Talk like now!
  6. LunaeManifestum

    Charli XCX

    I need Talk Talk like now!
  7. LunaeManifestum

    Charli XCX

    The Taxi slander is making me feel sick yall breathe outside for 30 seconds and comeback to ur senses lets talk about Brat era again and forget all of this happened
  8. LunaeManifestum

    Charli XCX

    i know its fake but that snippet ate
  9. LunaeManifestum

    Charli XCX

    Good Girls feat Starrah
  10. Didnt forget about u sis, im arriving home soon
  11. LunaeManifestum

    Slayyyter

    the way I came here to ask specifically about a proper release of this anthem. and the way I’ve been obsessed with this beat for the past days like… maam we need an extended version/official release
  12. the reason the album isn’t out yet is because the album got blocked the instant it was sent to streaming services for not having all the samples cleared + queen clearly can’t decide what to do with releases (but ended up having a good idea by getting this situation and improving the album with new features and new songs like Sexy Party). I also wanted the cash grab edition but I also want the maximum of songs possible to fit H4U. ps: Donatachi didnt pay their google drive so Iconic_full2018mix.mp3 got lost and Ayesha had to rerecord the second verse for it.
  13. BITCH IF THATS A LIE IM CALLING 911 AFTER YOU
  14. LunaeManifestum

    Charli XCX

    this is so gooood how come she scrapped it??
  15. LunaeManifestum

    Charli XCX

    Like cmooon???? What we need to do to get these?
  16. ill be alway from home up till monday but i can send u after that
  17. waiting for samples to be cleared Im so sad that Sexy Party apparently didn’t make it + I hope she made some last minute effort to save it
  18. Can she win like for once???
  19. LunaeManifestum

    Charli XCX

    i really really love this fanmade bRat cover. A genius stan from here did it
  20. LunaeManifestum

    Charli XCX

    the way she lowkey said the same thing during the LA| Exchange era with the soundcloud/wetransfer link with the demos she performed live... war flashbacks. that being said I'm trusting her more nowadays than ever and it seems that artists nowadays are releasing some side b's/leaked material so is about time Charli does the same tbh
  21. If someone has any info about Sexy Party on H4u pls drop in here. I dont want her to be scrapped just bc they couldn’t “pay the sample”
  22. LunaeManifestum

    Charli XCX

    B2b played at the club yesterday. A Chef’s kiss moment + my dear Taxi also ate. imagine creating dance floor bops like how can you do that?
  23. imagine being such a clown online trying to make profit of things that aren’t and will never be theirs lol get a job boo this look is shameful af
  24. LunaeManifestum

    Charli XCX

    we need an Arca feature is about time
×
×
  • Create New...