Jump to content


Photo

Call Me By Your Name


  • Please log in to reply
768 replies to this topic

#761 OFFLINE   Amadeus

Amadeus

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 2,600 posts
  • Locationsomewhere in northern italy
  • Time Online: 161d 16h 2m 57s

Posted 30 April 2018 - 04:46 PM

Lololol Americans don't watch too many foreign movies, do they? If they did they would realise that, as a gay film, this is average at most. I would say it's overrated. Watched it last night just to see what the fuss is about. Turned out to be a mediocre story. Not surprised it was nominated for the Oscars. They usually award crap. Sorry but it's the truth. Just look at what happened recently to the Best Animated film category, where they nominated The Boss Baby (WTF!). How can they choose that over others like A Silent Voice, which wasn't even nominated? 
:defeated:

lmao i'm sure the european critics and awards disagree
 

Made this poster art

5d96b4f2_a003_4fe3_a4fe_8eb911ccfc87_by_

omg this is so cute his nose is giving me greek statue vibes


 i76mrxw.png 


#762 ONLINE   Trainwreck

Trainwreck

    dreaming

  • Members
  • PipPipPip
  • 3,144 posts
  • Time Online: 53d 6h 1m 48s

Posted 10 May 2018 - 01:07 PM

i dont know if we discussed this but
 
Spoiler

thoughts? is this a reach?
  • Masochism, SlowGinFizzzz and Kitschesque like this

Posted Image


#763 ONLINE   Kitschesque

Kitschesque

    whole world's girl

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,757 posts
  • Locationwaimea
  • Fan Since:april 2012
  • Time Online: 41d 3h 3m 50s

Posted 10 May 2018 - 01:24 PM

i dont know if we discussed this but
 

Spoiler

thoughts? is this a reach?

 

It makes so much sense it's unbearable. Kill me, it's May, I'm in CMBYN hell again


  • Masochism and SlowGinFizzzz like this

tenor.gif  afraid of sharks, but not the dark


#764 OFFLINE   Masochism

Masochism

    daydreamer

  • Members
  • PipPipPip
  • 5,945 posts
  • Time Online: 109d 13h 10m 54s

Posted 10 May 2018 - 01:37 PM

i dont know if we discussed this but
 

Spoiler

thoughts? is this a reach?

i agree cuz how can someone come up with such a beautiful story from... nothing? i mean, something from the real world is always hidden in books so, yes


  • Lauren Bacall, SlowGinFizzzz and Kitschesque like this

#765 ONLINE   Trainwreck

Trainwreck

    dreaming

  • Members
  • PipPipPip
  • 3,144 posts
  • Time Online: 53d 6h 1m 48s

Posted 10 May 2018 - 01:39 PM

It makes so much sense it's unbearable. Kill me, it's May, I'm in CMBYN hell again

welcome back sistern

i agree cuz how can someone come up with such a beautiful story from... nothing? i mean, something from the real world is always hidden in books so, yes

exactly
  • Masochism likes this

Posted Image


#766 ONLINE   Trainwreck

Trainwreck

    dreaming

  • Members
  • PipPipPip
  • 3,144 posts
  • Time Online: 53d 6h 1m 48s

Posted 17 May 2018 - 02:43 PM

so i ordered the book in english and it came today but i wasn't at home, my mom was. she was acting weirddd when i came home. so i checked her internet history and saw she googled the trailer. bitttccghhhhhhhh i come out i guess
i'm so sure she'll watch the movie. PEACH SCENEEE OMG. at least she will see dad scene too
  • Masochism, Wynwood, Lauren Bacall and 2 others like this

Posted Image


#767 ONLINE   Kitschesque

Kitschesque

    whole world's girl

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,757 posts
  • Locationwaimea
  • Fan Since:april 2012
  • Time Online: 41d 3h 3m 50s

Posted 17 May 2018 - 03:16 PM

so i ordered the book in english and it came today but i wasn't at home, my mom was. she was acting weirddd when i came home. so i checked her internet history and saw she googled the trailer. bitttccghhhhhhhh i come out i guess
i'm so sure she'll watch the movie. PEACH SCENEEE OMG. at least she will see dad scene too


I'm uncomfortable just reading about it but I'm also kind of giggling
  • Trainwreck likes this

tenor.gif  afraid of sharks, but not the dark


#768 ONLINE   Trainwreck

Trainwreck

    dreaming

  • Members
  • PipPipPip
  • 3,144 posts
  • Time Online: 53d 6h 1m 48s

Posted 17 May 2018 - 03:20 PM

I'm uncomfortable just reading about it but I'm also kind of giggling

it's okkk aydjsjfkdjdsks cause same
i have actually foreseen something like this could happen and it did lol. i'm neither disappointed or like... sad or scared. let's see what will happen lol she didn't bring this topic to our conversations
  • Wynwood and Kitschesque like this

Posted Image


#769 OFFLINE   SlowGinFizzzz

SlowGinFizzzz

    Extra-Célestial Gay Political Love Witch On The Moon™

  • Members
  • PipPipPip
  • 3,828 posts
  • Fan Since:2012
  • Time Online: 160d 17h 58m 15s

Posted 21 May 2018 - 11:05 PM

OMG I just got a notification that the shirt I ordered months ago is finally on its way!

Spoiler

Wig etc.

Not gonna lie, I completely forgot about this.


giphy.gif





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users