Jump to content


Photo

Shopping in Malibu October 3rd


  • Please log in to reply
122 replies to this topic

#21 OFFLINE   sexwithme

sexwithme

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 2,693 posts
  • LocationSpace
  • Time Online: 30d 10h 25m 31s

Posted 04 October 2016 - 08:27 PM

she completely lost her glow, this was 2 years ago (thanks annedauphine) and she was glowing. she looks like a chubby child in the latest candids. i like her sweater tho, she just needs to get motivated, thin and someway happy again.
 

Spoiler

Yeah let's go back to the 2014 where she said she wanted to die lol
  • DrunkBeautyQueen, Me. I Am Mariah, HBHBHB and 1 other like this

#22 OFFLINE   Amadeus

Amadeus

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,034 posts
  • LocationGermany
  • Time Online: 79d 8h 3m 9s

Posted 04 October 2016 - 08:35 PM

@sexwithme in 2014 we thought she looked bad, now it's 2016 and she looks worse. look at her lips it looks so botched and huge and unnatural. then u have her face which is bloated to the point where her chin almost disappears. it's been 5 years since videogames and it's been a downhill road since btd lookwise. just keep in mind that were talking about a woman who does not want to be called out by anything she's changed about her appearance. 

i love lana but wth is she thinking.



#23 OFFLINE   sexwithme

sexwithme

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 2,693 posts
  • LocationSpace
  • Time Online: 30d 10h 25m 31s

Posted 04 October 2016 - 08:38 PM

@sexwithme in 2014 we thought she looked bad, now it's 2016 and she looks worse. look at her lips it looks so botched and huge and unnatural. then u have her face which is bloated to the point where her chin almost disappears. it's been 5 years since videogames and it's been a downhill road since btd lookwise. just keep in mind that were talking about a woman who does not want to be called out by anything she's changed about her appearance. 
i love lana but wth is she thinking.

I'm pretty sure most people don't like people not picking at their looks and saying they have deteriorated. In 2014 she literially siad she wish she was dead. I much rather have her look worse than feel worse.
  • DrunkBeautyQueen, HBHBHB, cacciatore and 4 others like this

#24 OFFLINE   Unknown

Unknown

    The Prom King

  • Members
  • PipPip
  • 165 posts
  • LocationBel Air
  • Fan Since:2013
  • Time Online: 19d 14h 42m

Posted 04 October 2016 - 08:40 PM

it actually does look like she's got her lips done again


  • Heavy Metal Heart likes this

tumblr_mx1rynpDqV1rh0xc7o1_500.gif


#25 OFFLINE   Degenerate

Degenerate

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 200 posts
  • Time Online: 22d 3h 39m 14s

Posted 04 October 2016 - 08:53 PM

Y'all are so god damn rude you better be goddamn flawless before you judge her 


  • Arzi, Trash Magic, DrunkBeautyQueen and 20 others like this

@Degynerate


#26 OFFLINE   leaked_version

leaked_version

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 3,016 posts
  • Time Online: 397d 19h 28m 39s

Posted 04 October 2016 - 08:58 PM

Yeah, it is always kinda shallow to comment on her looks, but it ain't just the weight. It's clear, she is doing things to her face and sorry, but since that is not natural and given, she kinda has to endure minor lashings. 

I am always a bit confused why instead of wasting money in surgery and fillers, she ain't investing in a personal trainer cause that's actually healthy.

 

Oh, and just the other day on her Instagram, her face looked completly normal. Idk what's going on with her. Sometimes she looks totally fine and the other day totally bloated.


  • Amadeus, Johnny Sunshine, suedetokio and 1 other like this

#27 OFFLINE   gloomyharlow

gloomyharlow

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 547 posts
  • Time Online: 7d 5h 59s

Posted 04 October 2016 - 09:13 PM

Yeah, it is always kinda shallow to comment on her looks, but it ain't just the weight. It's clear, she is doing things to her face and sorry, but since that is not natural and given, she kinda has to endure minor lashings. 
I am always a bit confused why instead of wasting money in surgery and fillers, she ain't investing in a personal trainer cause that's actually healthy.
 
Oh, and just the other day on her Instagram, her face looked completly normal. Idk what's going on with her. Sometimes she looks totally fine and the other day totally bloated.


I don't usually see her fillers like most of you here do but in these new photos you can totally see her face being a bit swollen. I think she looked so good when she had lighten her hair color. I still think that dark color messes her up and the smoking can't help either.
  • leaked_version likes this

#28 OFFLINE   kristinaj

kristinaj

    Cult Heroine

  • Members
  • PipPip
  • 379 posts
  • Fan Since:June 2014
  • Time Online: 33d 12h 33m 39s

Posted 04 October 2016 - 09:16 PM

She looks great, idk what y'all are talking about


  • DominicMars, cacciatore and writtenxrabbits like this

#29 OFFLINE   Lovesick

Lovesick

    Sick Love

  • Members
  • PipPip
  • 964 posts
  • LocationUnderground
  • Time Online: 22d 11h 12m 50s

Posted 04 October 2016 - 09:22 PM

She looks tired, as if she has't gotten a full night of sleep for like the past couple of days. Maybe that's the issue?


vjnrFwm.png


#30 OFFLINE   Trash Magic

Trash Magic

    Calling all my lovelies

  • Members
  • PipPipPip
  • 5,362 posts
  • Time Online: 198d 11h 39m 43s

Posted 04 October 2016 - 09:23 PM

imagine being excepted to be photoshoot fresh when picking up groceries.... 


  • DominicMars, DrunkBeautyQueen, Elle and 21 others like this

#31 OFFLINE   sexwithme

sexwithme

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 2,693 posts
  • LocationSpace
  • Time Online: 30d 10h 25m 31s

Posted 04 October 2016 - 09:25 PM

imagine being excepted to be photoshoot fresh when picking up groceries....

Honestly. Truly.
  • strange weather, cacciatore and HoneymoonSwan like this

#32 OFFLINE   Heavy Metal Heart

Heavy Metal Heart

    ♡ SUCKER ♡

  • Supporters 2.0
  • PipPip
  • 766 posts
  • LocationCanada
  • Fan Since:2014

Posted 04 October 2016 - 10:02 PM

Her hips are getting wider.

 

Dk if thats the weight gain (probably) or if shes pregnant?!!  :creep:

 

Imagine Lana having a child...wig

 

Anyways, Lana is hot all the time, and always will be tbh


  • cashcomesquick likes this

#33 OFFLINE   sexwithme

sexwithme

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 2,693 posts
  • LocationSpace
  • Time Online: 30d 10h 25m 31s

Posted 04 October 2016 - 10:05 PM

Her hips are getting wider.

Dk if thats the gain (probably) or if shes having a child?!! :creep:

Imagine Lana having a child...wig

Anyways, Lana is hot all the time, and always will be tbh

Would explain the small amount of shows and album delay. But who would be the father?

#34 OFFLINE   hanginatrubytuesdays

hanginatrubytuesdays

    Lana Fan Forever

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,185 posts
  • LocationNYC
  • Fan Since:Fall 2012
  • Time Online: 23d 22h 56m 29s

Posted 04 October 2016 - 10:05 PM

she is gaining weight again. 

 

and her hair is way too dark. fix it fat!

lol you have to be kidding me with this fuckery 


  • GANGSTA QUEEN likes this
 

I said what i said and i wont take it back.  :creepna2:  :godlaugh:  :hae:  :eek:  :pft:  :um2:  :agree2:


#35 OFFLINE   cashcomesquick

cashcomesquick

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 595 posts
  • Time Online: 24d 23h 12m 25s

Posted 04 October 2016 - 10:07 PM

At everyone criticising her: let us see pictures of yourself :)
  • Lanakai, BENTLEY, cacciatore and 3 others like this

#36 OFFLINE   Lisandro

Lisandro

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 177 posts
  • Time Online: 11d 14h 47m 33s

Posted 04 October 2016 - 10:08 PM

I think she looks good!But I noticed her lips were way too big in the photo she uploaded to prove she didn't cut her hair 


  • Heavy Metal Heart likes this

#37 OFFLINE   sweetlikecinnam0n

sweetlikecinnam0n

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 325 posts
  • Fan Since:2013
  • Time Online: 15d 21h 48m 50s

Posted 04 October 2016 - 10:10 PM

To me she looks just fine. I still get why you're saying things about her face cuz we all know she always gets it done but I dont get why you're saying she needs to get thin??
Like wtf? Her weight is just fine so idfk why you saying that.
  • cacciatore, forkpt1, littlexkittenx and 2 others like this
large.gif

#38 OFFLINE   leaked_version

leaked_version

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 3,016 posts
  • Time Online: 397d 19h 28m 39s

Posted 04 October 2016 - 10:11 PM

lol you have to be kidding me with this fuckery 

nah



#39 OFFLINE   forkpt1

forkpt1

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 195 posts
  • Fan Since:2011
  • Time Online: 9d 13h 57m 44s

Posted 04 October 2016 - 10:12 PM

you guys are so mean she looks amazing imo


At everyone criticising her: let us see pictures of yourself :)

exactly!


  • cashcomesquick, cacciatore, sweetlikecinnam0n and 1 other like this

tumblr_m9li5eLE0H1rah8xoo1_500.gif


#40 OFFLINE   Limelight

Limelight

    L'Ennemi

  • Members
  • PipPipPip
  • 2,077 posts
  • LocationEverywhere
  • Time Online: 15d 8h 26m 1s

Posted 04 October 2016 - 10:16 PM

She's just having a bad day, wait until she posted a video on instagram looking fabulous again.


  • CrazySister likes this

EotAQlJ.jpg





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users