Jump to content
Elle

Norman Fucking Rockwell - Pre-Release Thread

Recommended Posts

How To Dissapear and HIAB are the songs she has been teasing the most so probably one of these is gonna be the next single


"ser bella me dio privilegios, pero ser astuta me dio poder"  :makeup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

here for the album opening track called "Air Fryer"

:defeated:

LMAOO I wouldn't be surprised if she makes a song titled " Serata Hot Sauce & Coffee


"ser bella me dio privilegios, pero ser astuta me dio poder"  :makeup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

wow i can't believe the happiest song she's ever written, yosemite, will find a place on an album full of deep dark songs; her mind!! :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

wow i can't believe the happiest song she's ever written, yosemite, will find a place on an album full of deep dark songs; her mind!! :))

 

Do I contradict myself? Very well then, I contradict myself; I am large - I contain multitudes.


ezgif-1-9fe66f8123

Share this post


Link to post
Share on other sites

wait can yall recap what news just happened? i dont wanna go back and read all the “yaass her mind!!” posts

whats this about a track on january 8 and yosemite?

there's not news about y*semite, she's dead


"ser bella me dio privilegios, pero ser astuta me dio poder"  :makeup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

keepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaithkeepthefaith

2lmxvgj.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Born to Die: "Hollywood sadcore"

 

Ultraviolence: "Spiritual, stripped down but cinematic and dark"

 

Honeymoon: "Beautiful futureretro"

 

Lust for Life: "Retro-sensibility with a futuristic flare"

 

Norman Fucking Rockwell: "Deeply introspective"

 

:thirst:


R5sPD4M.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...