Jump to content

Psychedelic Pussy

Members
  • Content Count

    5,165
  • Joined

  • Last visited

About Psychedelic Pussy

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Recent Profile Visitors

10,608 profile views
  1. No fr me too I do not have time to respond to insanity
  2. like this girl is coming for a ban omg take your meds and go to sleep babe no one’s listening
  3. Your honour, I present exhibit A. I believe exhibit A demonstrates without any doubt whatsoever that the Trashlor stans are a cult, truly deluded, and in need of #anewcocktail like girl you wrote all that and for what? You even knew it was trash because you preemptively called out the inevitable dragging you were going to get for being so unhinged like first of all calm down it was NEVA that serious and second of all re-evaluate your priorities. Blondie McBillionaire isn’t gonna invite u to a slumber party boo mod note: user was warned for this post.
  4. IMO a lot of COCC suffers from bad production choices which is why it’s my least liked album of hers. White Dress is lyrically beautiful, and there are other great songs on there like NAWWAL & DBJAG, but most of the production across the album feels very rushed and half-assed, and lots of weird vocal mixing
  5. girl I know........... make way bitch im coming for him... he cant resist this Poosay no but fr... Huck Kwong.......... DM me sis
  6. I know I’m so late to the party but … Huck is so hot if he ever turns gay I need to be DM’d & @‘d immediately
  7. no wrenches allowed. My favourite unreleased wait, is it Unfixable? Lmao
  8. Psychedelic Pussy

    Taylor Swift

    Obviously it’s a joke, it’s something called dark humor…. feel free to Google the concept if you’re unfamiliar babes!
  9. She ate with this one i can’t lie…
  10. no .mp3 link? FUCK YOU ALL! on the day of Ultraviolence's 10th anniversary... SICKENING!
  11. I so so so so badly her stylist had left her hair down for this… it would’ve elevated the look so much imo. I just didn’t feel like having her hair up suited this outfit but it’s still cute
  12. Ok but where the fuck are the leaks… ur telling me it’s the 10th anniversary of the greatest album ever made and these hoarders couldn’t open their pockets and not even drop a single crumb? Smh… edit: Just realised this is the lasso thread but whatever
  13. Omgggg the first UV one is like my dream theme for this site. Love to see her best album being given its flowers. Thankyou Elle!!!!
  14. I fear either this album or the next album will have to be a substantial change from NFR/COTCC/BB/OB otherwise critics will start calling it reductive, more of the same, etc So… psychedelic surf rock trip hop masterpiece incoming. With a song where she screams over an outro of screeching guitars
  15. okay time for the leaks!! I’m feeling hungry! Tbh I have to sleep rn so basicallyyyy y’all have five hours to drop those full unedited UV era leaks !! or there WILL be consequences
×
×
  • Create New...