Jump to content

mostexoticflwr

Members
  • Content Count

    213
  • Joined

  • Last visited


Reputation Activity

  1. stupidapartmentcomplex liked a post in a topic by mostexoticflwr in Did you know that there's a tunnel under Ocean Blvd - Pre-Release Thread: OUT March 24th, 2023   
    you get an album and you get an album, everybody gets an album!
  2. Mash Tragic liked a post in a topic by mostexoticflwr in Did you know that there's a tunnel under Ocean Blvd - Pre-Release Thread: OUT March 24th, 2023   
    you get an album and you get an album, everybody gets an album!
  3. Honeyyoung liked a post in a topic by mostexoticflwr in Did you know that there's a tunnel under Ocean Blvd - Pre-Release Thread: OUT March 24th, 2023   
    you get an album and you get an album, everybody gets an album!
  4. xxmissdaytonaxx liked a post in a topic by mostexoticflwr in Did you know that there's a tunnel under Ocean Blvd - Pre-Release Thread: OUT March 24th, 2023   
    you get an album and you get an album, everybody gets an album!
  5. mostexoticflwr liked a post in a topic by taco truck in Did you know that there's a tunnel under Ocean Blvd - Pre-Release Thread: OUT March 24th, 2023   
    I 100% agree, the songs don't really fit that vibe at all lol
  6. mostexoticflwr liked a post in a topic by tulsa jesus freaks in Did you know that there's a tunnel under Ocean Blvd - Pre-Release Thread: OUT March 24th, 2023   
    i don't wanns start another argument about it but it does bother me she's not using her low register like in burning desire or blue jeans anymore, they don't even sound like the same person anymore idk how to explain it, her vocals are still beautiful and she doesnt have to prove herself to no one but she has such a versatile voice i wish she would do smth like florida kilos again, not for the sound but the vocal delivery cause
    definitely sound like the same vocal register.
    she also used to do this thing with her voice that she kinda shortly hinted in Wild At Heart again which is the way she sings "but you know i never do just cause you keep me believing"
    idk i just wish she would play with her voice again in Ocean Blvd but it doesn't look like it, i'm still gonna love to album tho i'm sure
  7. mostexoticflwr liked a post in a topic by rightofjupiter in Did you know that there's a tunnel under Ocean Blvd - Pre-Release Thread: OUT March 24th, 2023   
    the album art is very '60s girl group but since we haven't had any videos and none of the mag shoots have really reflected the album art...idk i think NFR was the last album that had a real cohesive aesthetic, both BB and the new one feel aesthetic-less in the sense that both sonically and visually she's all over the place. not in a disorganized way, but in a way where there's no pretense at creating a singular image/sound bc the reality is that she moves wherever she pleases in all realms, bc all modes represent aspects of her self that are all equally important to the big picture of who she is.
  8. BluebirdXO liked a post in a topic by mostexoticflwr in Did you know that there's a tunnel under Ocean Blvd - Pre-Release Thread: OUT March 24th, 2023   
    the way i was thinking this too but wasn’t really sure…
  9. taco truck liked a post in a topic by mostexoticflwr in Did you know that there's a tunnel under Ocean Blvd - Pre-Release Thread: OUT March 24th, 2023   
    the way i was thinking this too but wasn’t really sure…
  10. mostexoticflwr liked a post in a topic by taco truck in Did you know that there's a tunnel under Ocean Blvd - Pre-Release Thread: OUT March 24th, 2023   
    weirdly she is leaning into that coquette aesthetic that the tiktok stans love
    the songs don't really fit that aesthetic tho
×
×
  • Create New...